Deşi iniţial vi s-a spus că nu vă costă nimic, vi se cer periodic diverse sume stabilite arbitrar precum pro-forme de cheltuieli administrative, onorariu avocat pentru redactare acte/ reprezentare la termen, etc.? Persoanele care vă administrează dosarul se schimbă atât de des încât vă intrebaţi justificat dacă cineva mai ştie despre ce este dosarul? Actele sunt redactate de alţii, dar dvs. sunteţi puşi să semnaţi fără să vi se explice şi consecinţele pe care le pot produce actele astfel semnate? Aţi vrea să cunoaşteţi la inceputul colaborării care este situaţia patrimoniului Debitorului dvs. şi ce sanse de recuperare aveţi, astfel încât să nu inregistraţi şi alte cheltuieli inutile? Nu intelegeţi de ce aţi mai externalizat recuperarea creanţelor dacă dvs. trebuie să faceţi tot (semnaţi tot felul de cereri, transmiteţi atâtea adrese inutile cu poşta sau curierul, informăriile pe care le primiţi sunt standard, dosarul pare a sta pe loc)? A trecut ceva timp de la semnarea contractului, însă deşi nu s-a recuperat nimic continuaţi să decontaţi cheltuieli şi nici măcar nu ştiţi estimativ cât mai durează? Dacă vreţi să stopaţi demersurile vi se cere sa platiţi comisionul, deşi nu s-au facut demersuri sau acestea sunt superficiale?
Noi vă propunem să cereţi şi să obţineţi seriozitate. Dosarele dvs. nu sunt o loterie şi încasarea facturilor nu poate rămâne experimentul unor speculanţi.
Oferta noastră este următoarea: -10% onorariu de succes; -450 lei analiza dosar. Pentru creanţe scadente de mai puţin de 20 de zile, onorariul de succes va fi diminuat de la 10% la 7%.
Ce inseamnă analiză dosar şi ce demersuri vor fi făcute?
Urmare a transmiterii actelor de către dvs. la adresa noastră de e-mail va fi emisă o opinie legala care va cuprinde, între altele: -Rezultatul verificărilor privind situaţia juridică şi financiară a debitorului dvs; -Analiza documentelor dvs. cu specificarea în clar a neajunsurilor sau a actelor care pot fi obţinute pentru a evita pe cât posibil o soluţie potrivnică în cazul în care se ajunge în instantă; -Prezentarea acţiunilor judiciare posibile- şanse, riscuri şi costuri; -Notificarea în scris şi contactarea telefonică a Debitorului; Această notificare este personalizată în funcţie de situaţia dosarului dvs. dar şi în functie de zilele de întârziere la plată. De exemplu, niciodată o notificare pentru o creanţă scadentă de 5 zile nu va cuprinde aceeaşi abordare ca în cazul unei creanţe scadente de 90 de zile. Noi ştim că orice afacere se bazează pe colaborări şi încercam, pentru clienţii noştri, să păstrăm, acolo unde se poate şi aveţi interes, deschisă colaborarea pentru viitor cu partenerii dvs. -Poziţia Debitorului dvs. vis a vis de creanţa notificată. Astfel, dvs. ştiţi de la început care sunt şansele reale să recuperaţi debitul şi decideţi în cunoştinţă de cauză dacă se justifică în cazul concret analizat continuarea demersurilor.
Ce se întâmplă dacă decideţi să nu continuaţi demersurile?
În cazul în care nu doriţi să mergeţi mai departe ca urmare a situaţiei prezentate, nu se ajunge la o înţelegere cu Debitorul sau nu se plăteşte debitul în procedura amiabilă, întregul dvs. cost va fi reprezentat de taxa fixă de analiză dosar de 450 lei. În realitate vă puteţi limita pierderile cu toate costurile legate de procedura de judecată: taxe de timbru, onorarii de avocaţi, cheltuieli de executare silită, costuri care nu ar face altceva decât să adâncescă prejudiciul în condiţiile în care, de exemplu, debitorul ar fi insolvabil.
De ce percepem acest onorariu analiză dosar?
Pentru a exista obiectivitate şi incredere reciprocă. Noi nu vă încurajăm într-un demers inutil doar pentru a vă factura diverse costuri pe durata procedurii, dvs. aveţi certitudinea că sunteţi loial informaţi şi opinia legală pe care o primiţi este una imparţială şi fidelă intereselor dvs.
Ce se intamplă dacă se ajunge în instanţă?
Probabil că până acum aţi auzit de Decizia 9/2016 a ICCJ care nu permite Mandatarului, consilierului juridic sau avocatului angajat de Mandatar să vă reprezinte în instanţă. Probabil că până la acest moment vi s-a impus deja să încheiaţi tot felul de contracte cu diferiţi ,,specialişti'' pe care nu îi cunoaşteţi, nu ştiţi cât de avizaţi sunt sau ce experienţă au. Cu noi nu veţi întampina astfel de impedimente. Noi suntem avocaţi. Contractele noastre sunt tipizate şi sunt emise de UNIUNEA NAŢIONALĂ A BAROURILOR DIN ROMÂNIA. Contractele noastre nu cuprind clauze abuzive. De dosarele dvs. se va ocupa de la început până la sfârşit aceeaşi persoană. Actele, cu excepţia celor absolut personale sunt semnate de noi, dvs. vi se transmit în scop de informare.